بزرگترین گل جهان

رافلسیا (Rafflesia) نام گلی است که در مالزی، اندونزی، جنوب شرقی سوماترا میروید این گل دارای زندگی انگلی بوده و عنوان بزرگ ترین گل جهان را دارد. نکته جالب اینکه بویی شبیه مردار میدهد. نام آن به احترام کاشف آن (T. S. Rafflza and naturalista D) نام گذاری شده.
بزرگترین گل جهان
نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://kingofdl.blogsky.com/

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

لطف دارید. به اسم دیدنی ها لینکم کنید . من شما رو به لینکام اضافه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد